Afgelaste evenementen

  1. Bij tickets voor evenementen die als gevolg van het Coronavirus moeten worden afgelast , heeft de houder van dat ticket recht op een tegoedbon ter hoogte van de oorspronkelijke ticketprijs, inclusief boekings- of servicekosten. De waarde van deze tegoedbon kan gedurende minimaal 24 maanden na uitgifte worden gebruikt voor de aankoop van een ticket voor een ander evenement van de organisator. De geldigheidstermijn wordt op de tegoedbon vermeld.
  2. Als de houder van het ticket geen gebruik kan maken van een tegoedbon, dan zal de houder van het ticket dat binnen afzienbare tijd kenbaar maken aan de organisator. De houder van het ticket heeft dan recht op restitutie van de oorspronkelijke ticketprijs in geld.
  3. Eventuele geldelijke restitutie vindt plaats uiterlijk 3 maanden na de datum van het evenement.
  4. Een organisator kan te allen tijde ten gunste van de houder van een ticket afwijken van het bovenstaande.

Formulier Ticket refund

BRON: https://www.bewaarjeticket.nl/regeling/

Verplaatste evenementen

  1. Tickets voor evenementen die moeten worden verplaatst als gevolg van het Coronavirus blijven geldig voor het verplaatste evenement, mits die verplaatsing geschiedt binnen een termijn van 26 maanden na het oorspronkelijke evenement.
  2. Als de houder van het ticket verhinderd is op de nieuwe datum van het verplaatste evenement, dan zal de houder van het ticket dit binnen afzienbare tijd kenbaar maken aan de organisator. De houder van het ticket heeft dan recht op een tegoedbon ter hoogte van de oorspronkelijke ticketprijs, inclusief boekings- of servicekosten. De waarde van deze tegoedbon kan gedurende minimaal 24 maanden na uitgifte worden gebruikt voor de aankoop van een ticket voor een ander evenement van de organisator. De geldigheidstermijn wordt op de tegoedbon vermeld.
  3. Als de houder van het ticket geen gebruik kan maken van een tegoedbon, dan zal de houder van het ticket dat binnen afzienbare tijd kenbaar maken aan de organisator. De houder van het ticket heeft dan recht op restitutie van de oorspronkelijke ticketprijs in geld.
  4. Eventuele geldelijke restitutie vindt plaats uiterlijk 1 maand na
    de nieuwe datum van het verplaatste evenement.
  5. Een organisator kan te allen tijde ten gunste van de houder van een ticket afwijken van het bovenstaande.

Formulier Ticket refund

BRON: https://www.bewaarjeticket.nl/regeling/

Hebben jullie een klantenservice?

Natuurlijk! Onze vriendelijke, vaardige klantenservicemedewerkers staan klaar om je vragen te beantwoorden via Facebook en of via mail op info@ticksz.com

Zijn de tickets naam gebonden?

Nee, de tickets zijn niet naamgebonden en kunnen gebruikt worden door iedereen

Ik heb mijn ticket niet ontvangen.

Check je spambox.
Mocht je ticket niet daarin zitten contact ons dan gerust via Facebook of via info@ticksz.com.

Het is handig om je voor en achternaam te vermelden waarop je de ticket hebt gekocht.

Ik kan mijn tickets niet openen.

Om de tickets op je computer te kunnen openen heb je Adobe Reader nodig. Download Adobe Reader hier

Moet ik mijn tickets uitprinten?

Nee dat is niet nodig.
Je tickets kan je laten zien via je telefoon.
Zet wel de tickets alvast klaar wanneer je in de rij staat ?

Kan ik mijn tickets annuleren/wijzigen/inruilen?

Nee, dit is helaas niet mogelijk.